« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد:
۳۵۷ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان موردی ویژه به دو هزار و ۶۰۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و افراد نیازمند در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه دو هزار و ۶۰۹ نفر از مددجویان و افراد نیازمند در ۹ ماهه سال جاری از خدمات موردی ویژه این نهاد بهره‌مند شدند، گفت: در این زمینه ۳۵۷ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، فرهنگی، و سایر موارد به این افراد پرداخت‌شده است.


وی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدماتی که به‌طور مستمر به مددجویان ارائه می‌دهد، به‌صورت موردی نیز به آن‌ها کمک‌ می‌کند، گفت: این نهاد به آن دسته از خانوارهای مددجویی که به‌صورت موردی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند در یک یا چند سرفصل خاص حمایتی ازجمله درمان، اشتغال، فرهنگی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های موردی ویژه خدماتی ارائه می‌دهد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان اشاره کرد و گفت: در این زمینه پنج هزار و ۴۹ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط در ۹ ماهه امسال پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی موجب توانمندی اقتصادی خانواده‌های مددجو و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایت می‌شود، افزود: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان،ازدواج،تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک‌هزینه‌های تحصیل با در نظر گرفتن شرایط و توانایی مددجویان به آن‌ها پرداخت می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: