« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
گچساران
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۱۳ دستگاه خودروی سواری سبک حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری با اشاره به کشف یک میلیارد و 417 میلیون ریالی کالای قاچاق توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شاهراه‌های اصلی موجود در محور مواصلاتی جنوب به شمال کشور است کنترل و پایش خودروهای عبوری برای جلوگیری از حمل و جابجایی کالای قاچاق همواره در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به هماهنگی پلیس با مقام قضایی جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی اشاره کرد و افزود: 13دستگاه خودروی سبک حامل انواع کالای قاچاق که به صورت کاروانی و از محور دژسلیمان در حال عبور بودند توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی سه عملیات مجزا 13 خودروی سواری سبک حامل انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی ، لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و 417 میلیون ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان عنوان کرد: خودروهای حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکینگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سردار انصاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا تولیدات داخلی کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهد و از مردم شهید پرور تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در این زمینه را با مرکز کنترل 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: