« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در راستای گسترش همکاری و ارتباط با صنعت، با برنامه ریزی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بازدیدی از کارخانه سیمان بهبهان صورت گرفت و در ادامه جلسه ایی با مدیر عامل و مدیران شرکت سیمان بهبهان جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر فرجی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت سیمان برای بازدید و جلسه، با اشاره به پتانسیل های هیات علمی و آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای انجام پروژه های تحقیقاتی شرکت سیمان اعلام آمادگی کردند.

دکتر صفدریان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مختلفی که دانشگاه دارای هیات علمی متخصص می باشد اعلام کردند که با توجه به برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه، بخشی از نیاز شرکت سیمان را می توان در قالب پایان نامه های کارشناسی ارشد تعریف نمود.

سپس سایر اعضای هیات علمی به بیان توانمندیهای گروه ها و اعضای هیات علمی دانشکده ها پرداختند.

مهندس شجاعی مدیر محترم شرکت سیمان نیز ضمن قدردانی از اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در شرکت سیمان، از همکاری و ارتباط بیشتر با دانشگاه استقبال نمودند و در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت سیمان بهبهان تنظیم و منعقد گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: