« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن برای هرچه باشکوهتر برگزاری برنامه های دهه فجر بکار گرفته شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدمحمد کاظم نظری در نشست هماهنگی برگزاری باشکوه برنامه های چهلمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان، افزود: این انقلاب موجب وحدت ملت ایران شد و باید ارزش های انقلاب به نسل های آینده منتقل شود.
وی به ارتقاء کمی و کیفی و مردمی بودن برنامه های امسال دهه فجر در همه شهرستان های استان، اشاره کرد و گفت: مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند و انتظار دارند، سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته باشند.
در این آیین اعضای شرکت کننده به بیان نکاتی  در خصوص برگزاری بهتر مراسم ویژه بهمن ماه در استان پرداختند و مقرر شد، فرمانداران در مراکز شهرستان ها و بخشداران در بخش های تابعه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به بیان دستاوردهای دولت در استان بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: