« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه حفاری از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی توسط دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرها و جاده های استان ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عزیز فیلی در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز انتظار می‌رود از هم‌اکنون مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر به‌فکر زیباسازی شهرها و پاکسازی حریم جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها از زباله و نخاله‌های ساختمانی باشند.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و طبیعت نباید مقطعی باشد، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی جمع‌آوری زباله‌ و نخاله‌های ساختمانی در شهر و طبیعت بر کسی پوشیده نیست زیرا قدرت نفوذ رسانه برای تغییر نگرش و دیدگاه مردم به مسائل مختلف از جمله حفط محیط زیست انکارناپذیر است.

فیلی با بیان اینکه وضعیت کنونی حریم راه‌های اصلی به‌ویژه ورودی و خروجی شهرهای استان زیبنده نیست، ابراز کرد: انتظار می‌رود اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این زمینه چاره‌اندیشی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ضروری است دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر از هم‌اکنون در زمینه استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی آمادگی کامل را داشته باشند زیرا در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

فیلی خواستار لکه‌گیری، خط‌کشی و زیباسازی خیابان‌های سطح شهرها شد و اضافه کرد: هرگونه حفاری توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی از 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع است.

وی با اشاره به نصب تابلوهای یادمان برخی فوت‌شدگان در محورهای مواصلاتی تأکید کرد: ضروری است اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به جمع‌آوری تابلوهای یادمان در جاده‌های اصلی و فرعی اقدام کند زیرا این موضوع سبب تأثر مداوم خانواده‌ها می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: