« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کهگیلویه
شایسته است به یمن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، انجام بیشترین کمک های ممکن به حادثه دیدگان را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را مبذول دارید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده درنامه ای به استاندارکهگیلویه وبویراحمد خواستار بررسی علت حادثه و علت تعلل نیروهای خدمت رسان و امدادی درحادثه  روستای کوه پنبه بخش چاروسا شد.

متن نامه  مهندس عدل هاشمی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم

فرارسیدن ایام الله دهه پرفروغ و مبارک فجر را تبریک عرض نموده و هرچه باشکوهتر برگزار نمودن آن، مورد انتظار و وظیفه همه ماست.

همچنانکه مستحضرید خانوارهای دامدارانی از روستای کوه پنبه بخش چاروسا دچار حریق شده و متاسفانه ساختمان ها، دام و حیوانات اهلی، آذوقه و تمامی دارایی های آنان در آتش سوخت و از بین رفت.

با ابراز تاسف و تاثر فراوان از بابت حادثه بوجود آمده، تقاضا دارم در کمترین زمان ممکن علت حادثه و علت تعلل نیروهای خدمت رسان و امدادی را بررسی نموده و مراحل قانونی را انجام دهید.

شایسته است به یمن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، انجام بیشترین کمک های ممکن به حادثه دیدگان را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را مبذول دارید.

اینجانب نیز در این راستا آماده هرگونه همکاری و همراهی هستم.

خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب از جانب همه مسئولان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورا اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: