« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
لنده
بمنظور مشارکت فعال تر زنان در عرصه های سلامت ، بهداشت و درمان و بهره گیری از ظرفیت های مختلف آنان در این عرصه ، شورای مشارکت های مردمی زنان خیرین سلامت تشکیل گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت شهرستان لنده در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان این شهر تشکیل شد.

مهندس امراله خانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: باتوجه به نقش آفرینی موثر زنان به عنوان رکن اساسی خانواده و بمنظور مشارکت فعال تر زنان در عرصه های سلامت ، بهداشت و درمان کشور و بهره گیری از ظرفیت های مختلف آنان در این عرصه ، شورای مشارکت های مردمی زنان خیرین سلامت کشور تشکیل گردید.



وی ضمن اشاره به خلاهای موجود در حوزه سلامت شهرستان لنده، اساس این شورا را تکیه بر نقش محوری زنان در همیاری و حمایت دانست و ابراز امیدواری کرد با کمک بانوان نیک اندیش گوشه ای از مشکلات بهداشت و درمان شهرستان لنده مرتفع گردد.

 وی، یکی از وظایف مجمع خیرین را تبلیغ دانست و اظهار داشت: تبلیغ خیرین، تشویق دیگران به کار خیر است و با تشکیل کارگروههای مختلف سعی در جذب مشارکت های مردمی جهت ارتقا سلامت شهرستان داشته باشند.




در ادامه رئیس شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین استان  شناسایی، ساماندهی و برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت ممتاز زنان استان در جهت جذب کمک ها و مشارکت های مردمی از اهداف تشکیل شورای سلامت مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان است.

زینب قربانی، تاکید بر نقش محوری زنان به عنوان هدایتگران سلامت جسمی، روحی و معنوی خانواده و ترویج فرهنگ پیشگیرانه در حوزه سلامت با توجه به نقش زنان به عنوان مربیان فرهنگی را از دیگر اهداف تشکیل شورای سلامت مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان عنوان کرد.



وی خاطرنشان کرد: حمایت از برنامه زنان خیر در جهت جذب سرمایه گذاری بهینه آنان در حوزه سلامت در دستور کار شورای مشارکت های مردمی زنان استان است، خاطر نشان کرد: در همین راستا اقدام به تشکیل شوراهای مرتبط در سطح شهرستان های استان نموده ایم تا شاهد ارتقاء مشارکت بانوان سایر شهرستان های استان   در امر جذب خیرین در حوزه مهم سلامت باشیم.

 قربانی افزود:  ازنکات حائز اهمیت این جلسه اشتیاق زیاد بانوان برای مشارکت در فعالیتهای این خیریه  بود بطوریکه  در اولین جلسه تعداد هفت نفر از بانوان مبلغ بیش از بیست میلیون ریال به شورای مشارکتهای بانوان مجمع خیرین سلامت شهرستان لنده کمک‌نمودند.



وی مشارکت مسئولین با خانواده و فرزندان را از دیگر نکات قابل ملاحظه در این جلسه دانست و گفت: این مسئله نشان از دغدغه مند بودن مسئولین این شهرستان و‌ مشارکت فعال در تشکیل این شورا می باشد.

 بر پایه این گزارش، در این جلسه خانم آسیه تقوی به عنوان رئیس شورا و خانم ثریا کریمپور به عنوان دبیر شورا‌ با رأی اکثریت بانوان شرکت کننده انتخاب شدند.



 اولین نشست شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت شهرستان لنده با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرماندار لنده، رئیس شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان، دبیر اجرایی شورای استانی، مسئول مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از بانوان فعال در عرصه فعالیت های اجتماعی شهرستان لنده در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
اینا که همشون غریبه هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
فکر کنم این جور شوراها بیشتر صوری هستند تا واقعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
اقای حاج فتاح
بهتر بود تیتر می زدی :
شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع اصلاح طلبان شهرستان لنده تشکیل شد+تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین