« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کهگیلویه
مهندس عدل هاشمی پور نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه طی چند روز گذشته در یک نشست صمیمی با وزیر آموزش و پرورش دیدار و در خصوص حل مشکلات و چالش های آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه خود گفت و گو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار یک ساعته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستانها و بخش های  تابعه حوزه انتخابیه خود بخصوص در حوزه زیرساخت ها، سوء مدیریت ها و مشکلات رفاهی گزارش مفصلی ارائه کرده است.

از جمله موارد مطروحه در حوزه رفاهی و زیر ساخت های آموزشی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکصد و پنجاه کامپیوتر و پروژکتو و تامین  میز و نیمکت  برای یکصد مدرسه سه کلاسه وشش کلاسه وامکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانگاه فرهنگیان دهدشت مورد موافقت وزیر قرار گرفت ودستور اقدام صادر گردید.

عدل هاشمی پور در این نشست از رنج و مشقت های فراوان بخصوص در مناطق روستایی وزیر را مطلع؛ و از عملکرد، پیگیری ها و خدمت رسانی های خود به عنوان نماینده مردم در مجلس شورایی اسلامی موارد مهمی را ذکر کرد که وزیر آموزش و پرورش از همت و تلاش بی نظیر حاج عدل تقدیر نمود.

گفتنی است که: نماینده مردم از سیاسی کاری ها در حوزه آموزش به شدت انتقاد کرد و از عدم هماهنگی روسای آموزش و پرورش جهت حل مشکلات قشر زحمت کش فرهنگی و سرمایه های آینده یعنی دانش آموزان خبرداد.

وزیر آموزش پرورش در این دیدار ضمن قدر دانی فروان از تلاش های بی نظیر و اهتمام نماینده کهگیلویه بزرگ به آموزش و پرورش از سوء مدیریت در برخی شهرستانها در عدم هماهنگی های لازم با نماینده مردم تعجب کرد و گفت:

ما تمام تلاش و ظرفیت خود را برای کمک گرفتن به آموزش و پرورش بکار گرفته ایم و دست هرکسی که کمک کند را میبوسم لکن اگر مدیری این چنین در ارتباط گیری ضعیف است مشکل از خود اوست و باید این مسئله بررسی و معضلات و مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مرتفع گردد.

بطحایی وزیر آموزش پرورش پس از شنیدن سخنان و مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش بخصوص در حوزه ستادی؛ دستور داده است مدیرکل آموزش و پرورش به تهران فراخوانده شود و در جلسه با حضور وزیر، عدل هاشمی پور و مدیرکل در جهت رفع دغدغه های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام عاجل صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: