« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
جهان
دختر با پسر فرقی ندارد و هر 2 عزیز والدین هستند، اما برای بقای نسل بشر نیاز است تا نوزادان پسر و دختر هر ۲ به دنیا بیایند و کم شدن به دنیا آمدن یک گروه می‌تواند آینده زندگی انسان‌ها را به خطر بیاندازد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به نقل از دیلی میل، کارشناسان دانشگاه کنت در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند اندازه کروموزوم Y که سبب شکل گیری جنین مذکر می‌شود، کوچک شده است؛ کروموزم Y نقش مهمی در تولد نوزادان پسر دارد و سبب پیدایش صفات مردانه در جنین می‌شود.

کارشناسان اعتقاد دارند کوچک شدن این کروموزم حالتی تداومی دارد و در کمتر از پنج میلیون سال آینده کاملاً از بین می رود.

اگر کروموزم Y وجود داشته باشد، جنین به نوزاد پسر تبدیل می‌شود و کمبود این رشته از DNA سبب تولد نوزاد دختر می‌شود.

کارشناسان اعلام کرده اند، آینده مردان در کره زمین نامشخص است و امکان دارد روزی دیگر نوزاد پسر به دنیا نیاید.

مردام دارای کروموزوم جنسی XY و زنان دارای کروموزم XX هستند.
پیش بینی هولناک دانشمندان برای آینده دنیا!
پنج میلیون سال آینده از نظر بسیاری افراد زمان بسیار طولانی است و گمان می‌کنند که این خطری جدی نیست اما با توجه به احتمال زندگی انسان‌ها تا سه و نیم میلیارد سال آینده در کره زمین این مشکل جدی به نظر می‌رسد.

کارشناسان تخمین می‌زنند در آینده درمان‌های ژنتیکی و روش‌های درمانی جایگزین به کمک آقایان برای از دست ندادن قدرت تولید فرزند پسر بیاید و نسل جدیدی از کودکان به ویژه فرزندان پسر از والدین دارای کروموزوم X به دنیا بیایند.

اما با وجود تمام شیوه‌های درمانی باز برای تولد نوزاد به پدر و مادر نیاز است و در آن زمان مردانی که دارای قدرت باروری باشند می‌توانند صاحب فرزند شوند.


باشگاه خبرنگاران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: