« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
یاسوج
مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد برنامه های روز نخست برگزاری جشنواره در شهرهای یاسوج و دهدشت را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امین درخشان گفت: ١٨ فیلم در قالب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای فرهنگ و ارشاد مرکز استان (یاسوج) و سینما دهناد (دهدشت) از ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه اکران خواهند شد .

وی ضمن تشریح جدول زمان بندی اکران فیلم های این جشنواره، یادآور شد: در روز نخست این جشنواره (١٤ بهمن) فیلم «قهرمانان کوچک» ساعت ١٠ صبح در سینما فرهنگ یاسوج اکران می شود.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فیلم «خجالت نکش» ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه و فیلم «جاده قدیم» نیز ساعت ١٩ در سینما فرهنگ یاسوج اکران می شوند.

درخشان گفت: همچنین در روز ١٤ بهمن ماه فیلم «قهرمانان کوچک» ساعت ١٠ صبح، فیلم «سوء تفاهم» ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه و فیلم «تنگه ابوقریب» ساعت ١٩ در سینما دهناد دهدشت اکران می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین