« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
در سومین روز از دهه فجر ؛
کارکنان و دانش آموزان دبستان انقلاب شهرستان لنده ، با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و زیباسازی و افزایش فضای سبز محیط اقدام به کاشت بذر بادام کوهی کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در مراسمی با حضور علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ؛معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و کارکنان اداره منابع طبیعی این شهرستان دانش آموزان و کارکنان دبستان انقلاب شهرستان لنده ، با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و زیباسازی و افزایش فضای سبز محیط اقدام به کاشت بذر بادام کوهی کردند.



 معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در جمع دانش آموزان دبستان انقلاب ‌با اشاره به ضرورت آگاهی دانش آموزان از نحوه نگداری منابع طبیعی و همچنین آشنایی با شیوه های ارتقای منابع و ظرفیت های زیست محیطی در سطح شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان نقش مهمی در ترویج فرهنگ احساس مسئولیت در قبال منابع طبیعی ایفا می کنند.



پرویز ابراهیم پور ؛ مشارکت دانش آموزان در کاشت بذر بادام کوهی را از جمله راهکارهای آشنایی آنها با منابع طبیعی عنوان کرد و افزود :درختان نقش بسیار مهم و حیاتی را در زندگی بشر ایفا می کند و علاوه بر زیبا کردن و پاکیزه کردن محیط زندگی ما قابلیت های بی شمار دیگری نیز دارد.



گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم  کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان لنده به منظور آگاهی بخشی بیشتر اهمیت فضای سبز و روش کاشت بذر را برای دانش آموزان مطرح نمودند.
















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: