« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
یاسوج
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ایجاد عدالت فرهنگی یکی از دلایل اصلی برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان هاست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور ٢٥٠ ناشر کشوری و مسئولان استانی در مصلی بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج آغاز به کار کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی، ناشران، اصحاب رسانه و مردم در این آئین حضور داشتند.

سیدهادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری نمایشگاه های کتاب، یکی از استان های موفق در این زمینه است.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم فرزندان موفقی در جامعه داشته باشیم، باید آنها را به سمت مطالعه و کتابخوانی سوق دهیم.

حسینی مطالعه برخی از کتاب های مفید را یک سرمایه معنوی برای جامعه اسلامی ایران دانست و ادامه داد: کتاب باید منشاء خوبی برای هدایت انسان ها باشد و قرآن مجید بهترین کتاب برای هدایت بشر محسوب می شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ایجاد عدالت فرهنگی یکی از دلایل اصلی برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان هاست.

وی فرهنگ را اولویت، زیرساخت و اصول دانست و خاطرنشان کرد: اگر حوزه فرهنگی رها شود، دیگر مسائل جامعه به جایی نخواهد رسید.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران دارای تاریخ، فرهنگ و تمدنی بزرگ است، گفت: با تکیه بر همین داشته های ارزشمند و اصالت فرهنگی می توان در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

شایان ذکر است، این نمایشگاه از ١٦ لغایت ٢١ بهمن ماه همه روزه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ١٥ و ٣٠ دقیقه تا ١٩ و ٣٠ دقیقه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: