« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛
56 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بااعتبار 135 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت است، گفت: در دهه فجر امسال 56 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بااعتبار 135 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت پرداخت شد.



وی با اشاره به اینکه جهیزیه‌ایام دهه فجر امسال با مشارکت مؤسسات خیریه پرداخت شد، افزود: از طرف بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ۱۴ سری جهیزیه بااعتبار 42 میلیون تومان به‌صورت نمادین به14 نوعروس تحت حمایت اهداء شد.

محبی یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد به‌منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان را، اعطاء کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اعلام و بیان کرد: در همین زمینه هزار و 250 مورد جهیزیه، هدیه ازدواج و کمک به ازدواج مجدد یا اعتبار  سه میلیارد و 668 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی توسعه مشارکت‌های مردمی را یکی از اهداف اساسی کمیته امداد دانست و بر مشارکت بیشتر خیران و مؤسسات خیریه به‌منظور یاری نیازمندان و رفع فقر از جامعه تأکید کرد.

امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در این مراسم گفت: این بنیاد در سال 1380 باهدف دستگیری از نیازمندان و محرومان و ایتام تأسیس شد.

رستمی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های خیریه وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد را  مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج  نوعروسان اعلام کرد و افزود: موسسه وفاق سبز علوی 324 میلیون تومان در زمینه ازدواج و مسکن نیازمندان تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد هزینه کرده است.

شایسته ذکر است در این مراسم به‌صورت نمادین به 14 نوعروس تحت حمایت جهیزیه پرداخت شد و بعد از این مراسم، قرارگاه جهاد توانمندسازی موسسه خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: