« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب محقق شد؛
مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از ۱۳۳ واحد با حضور آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای تل وندی شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری در این مراسم گفت: ابرار و نیکوکاران کسانی هستند که در قیامت از کاسه‌ای می‌نوشند که مزاجش عطر بهشتی است.



آیت‌الله ملک حسینی با تقدیر از مسئولین بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و عترت بوتراب در خصوص خدماتی که در کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده‌اند، افزود: این‌ها کسانی هستند که به فکر محرومان و نیازمندان هستند و باخدا معامله کرده‌اند.



وی بابیان اینکه کسانی که برای خود خانه می‌سازند چشم‌انداز۳۰ ساله، اما کسانی که خانه برای دیگران می‌سازند چشم‌انداز ابدیت دارند گفت: امید است که با این حرکت خیران خارج استانی، خیران بومی فعال شوند و به یاری نیازمندان بشتابند.



نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: همه ما مسئولان نظام باید برای توانمندی نیازمندان جامعه و رشد اقتصادی کشور از همه ظرفیت‌های موجود در استان و منطقه استفاده کنیم.



فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ۱۳۳مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار پنج میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال صاحب‌خانه شدند.



وی به افتتاح یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۱۳۳ واحد اشاره کرد و افزود: از این تعداد مسکن مددجویی ۴۰ واحد آن با مشارکت خیریه وفاق سبز علوی و موسسه عترت بوتراب برای مددجویان ساخته‌شده است.



محبی به کلنگ‌زنی یک واحد مسکن مددجویی در روستای تلوندی سرفاریاب به نمایندگی از ۴۰ واحد بااعتبار یک میلیارد و۲۰۰ ‌میلیون تومان توسط موسسه خیریه وفاق سبز علوی کشور اشاره کرد و یادآور شد: موسسه وفاق سبز علوی ۳۲۴ میلیون تومان در زمینه ازدواج و مسکن نیازمندان تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد هزینه کرده است.



وی بابیان اینکه ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، یادآور شد: در ده‌ماهه سال جاری هزار و ۶۷۸ مورد خدمت عمرانی  ازجمله ساخت‌وساز، تعمیر، تکمیل و بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و تکمیل مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار پنج میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان به مددجویان این نهاد ارائه شد.



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساخت سه هزار مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.














عکس و گزارش/مصیب حیدری مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: