« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
آوای رودکوف
در بسته خبرهای ورزشی امروز از پیروزی بازنشسته فرهنگی در مسابقات تنیس روی میز تا برگزاری مسابقات دوچرخه سواری یادواره شهدای انقلاب اسلامی را می توانید مطالعه کنید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در ادامه مسابقات ورزشی فرهنگیان لنده جام دهه فجر انقلاب اسلامی ؛ امشب فینال مسابقه تنیس روی میز بر گزار گردیده که در نتیجه بازنشسته فرهنگی قاسم علی خلیلی قهرمان مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان شهرستان لنده  گرامیداشت دهه ی مبارک فجر شد.در این مسابقات علیداد فتحی رتبه دوم و اشکان تاجدینی رتبه سوم مسابقات را از آن خود کردند.



فینال مسابقات بدمینتون بانوان فرهنگی برگزار شد

همچنین در مسابقات بدمینتون بانوان فرهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر سرکار خانم سیده اعظم موسوی نسب مقام اول و سرکار خانم مینا پرویزیان مقام  دوم و طاهره سعادتی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.



برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در شهرستان لنده

مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان لنده گفت: امروز پنجشنبه 19 بهمن ماه بمناسبت بزرگداشت دهه مبارکه فجر یادواره شهدای انقلاب اسلامی ،با همکاری بنیاد شهید لنده و پشتیبانی فوریتهای پزشکی شهرستان لنده مسابقات دوچرخه سواری برگزار شد .

محمد بزمیان اظهارداشت : این مسابقات  از تپه نورالشهدا و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام با رکابزنی و دوچرخه سواری در ماده کورسی ب مسافت 4 کیلومتر و در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان و با شرکت بیش از 30 نفر در دو مرحله در شهرستان لنده  تا پیچ اول روستای آبرزگه برگزار گردید.

بزمیان افزود: در پایان مسابقه با مشخص شدن برندگان مسابقه به نفرات برتر در رده های نوجوانان و جوانان در مراسمی رسمی و با حضور مسئولین جوایزی اهداء شده است.



جوان لنده ای به اردوی تیم ملی کاراته ایران دعوت شد‌

مسؤل باشگاه کاراته شهید رجبی شهرستان لنده با اعلام این خبر گفت:فرزاد اصیل زاده از لنده به اردوی تیم ملی کاراته ایران دعوت شد‌

سجاد هاشمی افزود:مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امروز ۵شنبه ۱۹ بهمن در شهر سنندج برگزار گردید که در رده جوانان وزن ۶۱- کیلوگرم تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد  فرزاد اصیل زاده از شهرستان لنده بوده است.

اصیل زاده با ۶ برد در این مسابقات و همچنین کومیته های(مبارزه) خوبی که از خودش نمایش داد از طرف آقای بهنام فر مربی تیم ملی جوانان کاراته ایران به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: