« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
طی نامه ای به استاندار؛
مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل کشور اقدامات انجام شده خود در دهه فجر در استان کهگیلویه وبویراحمد را طی نامه ای به استاندار اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در این نامه آمده است:

جناب آقای علی محمد احمدی
استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد
سلام علیکم
درایام دهه مبارک فجر و در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اجرای تدابیر مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت تسریع در پوشش مناطق روستایی، نتیجه نهائی اقدامات به شرح ذیل به استحضار می رسد:

1-    علاوه بر 49 روستای تحت پوشش شبکه دیتای ایرانسل، تعداد 205 روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

2-    علاوه بر 388 روستای تحت پوشش خدمات تلفن همراه شرکت ایرانسل، تعداد 120 روستای جدید به این شبکه اضافه شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در این دهه مبارک این اتفاق مهم را به حضرتعالی و اهالی روستاهایی که از این خدمات بهره مند شده اند تبریک گفته و از جناب آقای مهندس آذری جهرمی مقام عالی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات برای این تدبیر و پشتیبانی از آن تقدیر می گردد.
                                                                                           علیرضا قلمبردزفولی / مدیرعامل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: