« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
جزئیات پیام‌ مراجع و شخصیت ها
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب بازهم ایران اسلامی آماده خلق حماسه است، مسولین مختلف ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی تأکید کردند که ملت در ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های بدخوان انقلاب و نظام را خواهد داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دوباره زمان حضور شد تا نوبت به تکلیف من و تو برسد، تکلیف «حضور»، تکلیفی که خوب بلد هستیم، یاد گرفته‌ایم که باشیم،پای ارمانهای امام و شهدا ؛ پای همه‌چیزهایی که سخت به دست آورده‌ایم و برای نگه‌داشتنش هم سفت‌وسخت ایستاده‌ایم.

در همین راستا مسولین ادارات و نهادهای شهرستان لنده در پیامهایی جداگانه مردم را برای حضوری بی مثال در عید انقلاب و 22 بهمن دعوت نمودند.

با حضور خود بدخواهان نظام را مایوس می نمائیم
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
آن گاه که سپیده دم دانایی بر شب ظلمانی جهالت فائق آید پایان تمام سیاهی ها رقم خواهد خورد . بهمن ۵۷ یادآور ترنم زیبای نغمه ای جاودانی است . نغمه ای که نوید بخش بهاری دل انگیز از پس زمستانی پر از درد و رنج بود . بهمن سرآغاز فصل جدیدی از جنبش هایی از جنس آزادیخواهی است . جنبش هایی که اریکه ی بیداد را نشانه رفته است . ضحاک ها مغلوب شدند و کوخ نشینان بر کاخ نشینان مستولی .

این روزها معطر به شمیم روح نواز سوسن و یاسمن است . جا دارد یادی کنیم از شاه بیت غزل عشق و دلدادگی . رهبر آزادیخواهی که نسخه جدیدی از  مصالحه دین و سیاست را در قالب نظام شکوهمند جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی نمود و باید به حرمت لاله های به خون خفته ای که در پای سرو تنومند آزادی و حق طلبی غریبانه خشکیدند ایستاد و تعظیم نمود .

اینجانب ایام فرخنده دهه مبارک فجر را شادباش گفته و از همه عزیزان بالاخص مردم شریف شهرستان لنده می خواهم با توجه به فشارها و هجمه های اخیر نظام سلطه بر علیه نظام پربرکت جمهوری اسلامی ،  با حضور خود در بزرگترین رویداد سیاسی ایران ، یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای بلند امام راحل به اثبات رسانده و بدخواهان نظام را مایوس نمائیم.

دارا کریمی نژاد فرماندار لنده
-----------------------------------------------------------------------------------
فراد پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب خواهیم بست
در بخشی از پیام کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده آمده است:فردا با حضور بی مثال خود فراد پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب خواهیم بست.

اداره بهزیستی شهرستان لنده ضمن تبریکِ فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم شریف و فهیم شهرستان لنده خصوص مددجویان محترم تحت پوشش این اداره که ولینعمتان این انقلاب هستند و پرسنل خدوم و زحمت کش خود برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن  برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر و پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامه افاضاته)، دعوت به عمل می‌آورد والعاقبه للمتقین.

نورعلی کاظمی/رئیس اداره بهزیستی لنده
----------------------------------------------------------------------------------
با خلق حماسه ای دیگر دهان یاوه گویان برای همیشه بسته خواهد ماند.
سید زکریا تقوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در پیام خود تاکید نمود:با خلق حماسه ای دیگر دهان یاوه گویان برای همیشه بسته خواهد ماند.

وی در ادامه نوشت:جوانان از راه‌های مختلفی می‌توانند با این انقلاب آشنا شوند، اما یکی از راه‌های مناسب برای شناخت انقلاب اسلامی این است که بروید و تحقیق کنید که تحلیل‌گران سیاسی خارج از کشور، افراد غیر ایرانی و غیر مسلمان درباره انقلاب اسلامی چه گفته و چه نوشته‌اند. وقتی می‌بینیم آنها این انقلاب را بزرگ‌ترین انقلاب، عظیم‌ترین  پدیده اجتماعی و بزرگترین حادثه به لحاظ تحولات سیاسی و اجتماعی در قرن بیستم می‌دانند که آثارش هنوز هم بعد از حدود ۴۰ سال ادامه دارد، شناخت مناسبی از ابعاد مختلف این انقلاب به دست می‌آوریم.

مهم‌ترین تأثیرات انقلاب اسلامی ایران مسائل اقتصادی و سیاسی نبود؛ بلکه مهم‌ترین مسئله انقلاب این بود که یک ملت هویت خود را پیدا کرد، سر خود را بلند کرد و با رهایی از بند استعمار، استقلال و آزادی خود را به دست آورد. افرادی که می‌خواهند بدانند وضع آزادی پیش از انقلاب چگونه بود، کافی است خاطرات منتشر شده زندانیان پیش از انقلاب اعم از مبارزان، اصناف، نیروهای مردمی و حتی افراد غیر مسلمان از مکاتب دیگر را بخوانند که خوشبختانه بسیاری از این خاطرات منتشر شده در کتابخانه‌های عمومی نیز در دسترس است.

اینجانب ضمن شرکت خود و همکاران پر تلاش در کتابخانه های عمومی شهرستان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه، از مردم شجاع و همیشه در صحنه شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست دارم به خلق حماسه ای دیگر بپردازند تا دهان یاوه گویان برای همیشه بسته بماند.

سید زکریا تقوی نژاد/رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده

------------------------------------------------------------------------
مردم همچنان پشت نظام و رهبری عظیم الشان خود هستند
علی فولادی دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان لنده نیز مردم مومن و انقلابی این شهرستان را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده ارتباط عمیق مردم با ارزشهای انقلاب است و این حضور ثابت می کند که مردم همچنان پشت نظام و رهبری عظیم الشان خود هستند.

فعال فرهنگی شهرستان لنده در ادامه گفت: 22 بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند و با اراده‌ای آهنین توانستند نظام دست نشانده پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کشور به اهتزاز درآورند. عضو ستاد نماز جمعه شهرستان لنده در پایان گفت:مردم ولایی و بصیرشهرستان لنده همگام و همراه با سایر ملت ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار را برای رسیدن به مقاصد شوم و بی نتیجه خود به جهانیان نشان دهند.

-------------------------------------------------------------------------------
فردا همه برای سربلندی ایران عزیز می آیند...

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْــــرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ

بی تردید دهه مبارک فجر و راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن هر ساله مطلع فروزان و جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران تحت لوای پرچم پر فروغ اسلام است.

22 بهمن سالروز تجلی عزت و غرور ملت ایران و رهایی آنها از چنگال ظالمان و نظام سلطه است، این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه باشکوه کربلا و یادآور روحیه آزادیخواهی حضرت سید الشهدا بود، ریشه درعمق وجود ملت غیور ایران داشت.

اکنون با گذشت 39سال از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنها سرتعظیم فرود آورده اند.

 ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، از مردم شهید پرور شهرستان لنده که بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت نموده و برای حفظ انقلاب فرزندان خویش را تقدیم نموده اند دعوت می نماییم تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر پیام خود را با صدایی رساتر و باشکوه تر از سال های قبل به قدرت های سلطه گر و غارتگر استکباری جهان عرضه داشته با حضور خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش های انقلاب اسلامی با نمایش بی نظیر اتحاد و همبستگی ملی بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان قسم خورده نظام بدهند.

 ستادنماز جمعه شهرستان لنده

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
۲۲بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای امام ( ره)

والفجر ولیال عشر
   ۲۲بهمن یادمان شکوه وعظمت وخروش ملتی قهرمان و روز تجدید میثاق با آرمانهای امام ( ره ) و روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب وروز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سر افراز و همه ایثار گرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی وحفظ دستاوردهای انقلاب نقش آفریدند، استمرار اهداف وآرمانهای حضرت امام خمینی ره درسایه تبعیت از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رشد وتعالی همه جانبه را موجب می گردد وبا فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود، دانشجویان اساتید وکارکنان دانشگاه پیام نور ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب وپیروی از ولایت فقیه همچون گذشته درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بوده وبا حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن این روز بزرگ را همراه دیگر هموطنان جشن خواهد گرفت.

 حمید دهقان /دانشگاه پیام نور واحد لنده

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ادامه دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: