« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سینما هنر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی پس از تماشای فیلم به وقت شام گفت: این فیلم باید به زبان های زنده دنیا ترجمه شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در آستانه چهل سالگی فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل، مسئولین و اصحاب رسانه به تماشای فیلم "به وقت شام" در محل سینما هنر اداره کل ارشاد نشستند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم سینمایی " به وقت شام " ساخته ابراهیم حاتمی کیا کارگران مشهور کشور را تحسین کرد و گفت: این فیلم سینمایی باید به زبان های زنده دنیا ترجمه شود تا پشت پرده های جنایات داعش برای مردم جهان اثبات شود.

 علی محمد احمدی با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در سینمای اداره کل ارشاد استان  به تماشای فیلم «به وقت شام» نشست و پس از آن نیز در جمع خبرنگاران  گفت: فیلم به وقت شام بسیار فیلم خوبی بود و در قالب هنر سینما ابعاد فجایع داعش را که به نام دین و قرآن در سوریه و عراق  و کشورهای اسلامی  رخ داد را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه حاتمی کیا با ساخت این فیلم سینمایی اوج هنر خود را به نمایش گذاشت و ان را تحسین می کنم ، افزود: ترجمه و برگردان فیلم سینمایی" به وقت شام " به زبان های زنده دنیا می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد و جنایت هایی که داعش در کشورهای اسلامی انجام داد و پشت پرده های آن را برای مردم جهان آشکار کند.

فیلم «به وقت شام» اثر تازه‌ای از این کارگردان محبوب است که از ابتدای جشنواره تاکنون توانسته نظر خیل عظیمی از مخاطبان را به خود جلب کند.

امسال برخی از فیلم سی و ششمین جشنواره فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد اکران شدند که با استقبال چشمگیر علاقه مندان مواجه شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: