« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
بهمئی
پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمزاستان خوزستان با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان کلنگ زنی شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر  گفت : پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمزاستان خوزستان با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان کلنگ زنی شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

محمدعلی علیمردانی عنوان کرد: عملیات اجرایی جاده مواصلاتی بخش ابوالفارس شهرستان رامهرمز به شهرستان بهمئی با حضور استاندار خوزستان، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس، فرماندار بهمئی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هر دو استان آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این مهم از آرزوی‌های برخی مردم استان بوده است، عنوان کرد: این پروژه به طول20 کیلومتر بوده که 10 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان رامهرمز و 10کیلومتر دیگر نیز در حوزه راه‌های شهرستان بهمئی واقع شده است.

ایشان ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت با کارفرمائی شرکت نفت و گاز آغاجاری با نظارت راه و شهرسازی دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان اجرایی می‌شود.

علیمردانی افزود: این جاده دسترسی که مسیر شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز را کیلومترها کاهش می‌دهد، با هدف خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی، کاهش فاصله مرکز دو شهرستان و ارتباط بهتر با چاه‌های نفت و گاز منطقه احداث می‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروندبهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
چرااینقدرعوام فریبی می کنیداین جاده اززمان ابتدای انقلاب تاکنون برقراربوده وحتی قسمتی ازآن درزمان طاغوت متصل بود وسالهای قبل هم خیلی ازآن آسفالت شده بودفقط حدودچهارکیلومترآن آسفالت نشده بودوالا دائما وصل وبرقراربود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین