« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
جهان
سفیر یمن در مسکو ضمن تجلیل از نقش سازنده روسیه در حمایت از مردم این کشور، خواستار مداخله کرملین در حل و فصل بحران در این کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، به نقل از اسپوتنیک، سفیر یمن در مسکو خواستار مداخله بشردوستانه و میانجی گری روسیه برای حل و فصل بحران در این کشور شد.

بر اساس این گزارش، «احمد سالم» که این سخنان را در مصاحبه اختصاصی خود با اسپوتنیک مطرح می کرد، گفت: دولت یمن از حمایت سیاسی و بشردوستانه روسیه از مردم یمن ممنون است. ما به دنبال استفاده از این نقش در دستیابی به صلح در یمن هستیم.

وی همچنین در سخنان خود ابراز اطمینان کرد که تلاش های روسیه در صحنه بین المللی با هدف حفظ صلح و امنیت در سرتاسر جهان انجام شده که به گفته وی، از جمله این تلاش ها می توان به تلاش های مسکو برای حل و فصل بحران یمن بر اساس موازین حقوق بین المللی اشاره کرد.

سالم تاکید کرد: یمن و دیگر کشورهای عربی به دنبال ایجاد گفتگویی سازنده در جریان برگزاری پنجمین نشست روسیه و اعراب هستند که قرار است امسال با هدف افزایش همکاری ها با مسکو در روسیه برگزار شود.

سفیر یمن در مسکو در ادامه تمجیدات خود از نقش سازنده روسیه در کمک به حل بحران یمن افزود: روابط دوجانبه میان یمن و روسیه بر تامین منافع دوجانبه و اصل عدم مداخله در امور داخلی یکدیگر و همچنین احترام به حاکمیت و استقلال ملی مبتنی است. چنین موضوعی دورنمایی گسترده از همکاری های دوجانبه در تمامی زمینه ها برای دو کشور ایجاد خواهد کرد.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: