« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
لیگ جوانان تهران؛
تیم استقلال تهران، در چارچوب هفته سی‌ام لیگ جوانان، بازی مهمی را پیش رو دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل برنا، جوانان آبی پوش پایتخت، فردا بازی مهمی را برگزار می‌کنند که برای آن‌ها حکم فینال در مسابقات فرسایشی لیگ را خواهد داشت.

ظهر فردا، بازی مهم لیگ جوانان تهران در ورزشگاه هویزه برگزار می‌شود و جوانان استقلال به مصاف تنها رقیب خود یعنی تیم مقاومت می‌روند. پیروزی در این بازی، استقلال را قهرمان لیگ می‌کند و آینده سازان تیم آبی پایتخت، می‌توانند جواز صعود به لیگ کشوری را به دست بیاورند.

تیم جوانان استقلال با زحمات یکساله محمد فدایی، مربی بی ادعا و زحمتکش خود و همچنین مدیریت خوب صادق ورمزیار، توانست در مسابقات لیگ جوانان تهران تا روز آخر خودش را به عنوان مدعی قهرمانی در بالای جدول نگه دارد و حالا در آخرین ایستگاه به مصاف مقاوت صدرنشین می‌رود.

آبی‌ها در جدول لیگ تنها 3 امتیاز با مقاومت فاصله دارند. پیروزی آن‌ها در این بازی این اختلاف را جبران می‌کند و با توجه به تفاضل گل بسیار خوبشان، قهرمانی جوانان را برای آکادمی باشگاه استقلال به ارمغان خواهد آورد.

استعدادهای کم سن و سال آبی که در این مسابقات صاحب بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله هستند، در این بازی خانگی چشم امید به حضور پرشور تماشاگران دارند و خوب است که هواداران آبی دوست با استقبال خوب از این بازی، به ستاره‌های جوان برای رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کنند.

مسابقه جوانان استقلال مقابل مقاومت تهران فردا از ساعت 14:00 آغاز و آخرین بازی لیگ جوانان در فصل 96 محسوب می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: