« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
آوای رودکوف: به نظر افراد زیادی یکی از عجیب ترین کشورهای جهان، کشور ترکیه است. این کشور وسیع، از غرب تا شرق‌اش آنقدر تنوع، جاذبه و زیبایی دارد که اگر بخواهید هر ماه هم سفری به آن داشته باشید، باز هم جای جدیدی را پیش روی خود خواهید دید. یکی از این شهرهایی که اگر عکس هایش را ببینید، هرگز فکر نمی کنید که در اینجا باشد، ترابزون ترکیه است. این شهر در کنار دریای سیاه قرار گرفته است.

طبیعت بی نظیر ترابزون ترکیه یکی از جاذبه های اصلی آن محسوب می شوند. خانه هایی که در کنار آب قرار گرفته اند، کوهستان های سرسبزی که اطراف شهر را پوشانده اند و هر چیزی که از یک فضای طبیعی فوق العاده در ذهنتان تجسم کنید را در این شهر می بینید. در ابتدای فیلم جاذبه های شهری برای شما آمده است. دیدنی هایی مثل استادیوم، جاده های ساحلی و … را مشاهده می کنید. اما هرچه جلوتر می رویم، سرسبزی این شهر بیشتر می شود. آبشارهای حیرت انگیز و صخره هایی که در ادامه برایتان نمایش داده می شود، حال و هوایتان را عوض خواهند کرد.

این شهر که فاصله چندانی هم با مرزهای ایران ندارد، یکی از مقصدهای کمتر شنیده شده در ترکیه است. همین موضوع هم دلیل خوبی است که پی به بکر بودن جاذبه ها و طبیعت خیره کننده آن ببرید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: