« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
هزار و 731 خانوار با جمعیت چهار هزار و 936 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد اداره دیشموک بهره‌مند هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ارسلان جلال فرد قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم هر موقع که نیاز بوده به صحنه آمده‌اند و به دشمنان ثابت کرده‌اند که به آن‌ها اجازه دخالت در سرنوشت کشور خود را نمی‌دهند.



وی با اشاره به اینکه کمیته امداد دستاورد نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، افزود: این نهاد به دستور امام راحل 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای یاری نیازمندان تأسیس شد و امروزه زیر چتر ولایت خدمات ارزشمندی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

جلال فرد به  32 هزار خانوار با جمعیت 82 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار و 731 خانوار با جمعیت چهار هزار و 936 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد اداره دیشموک بهره‌مند هستند.  

وی به بعضی از خدمات ارائه‌شده این نهاد برای مددجویان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پنج هزار و 659 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتبار 15 میلیارد و 987 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شد که از این مبلغ 944 میلیون تومان مربوط به اداره دیشموک است.

جلال فرد با اشاره به اجرای دو هزار و 855 طرح اشتغال با مبلغ 46 میلیارد و 173 میلیون تومان برای مددجویان در سال جاری اظهار کرد: از این تعداد طرح اشتغال ایجادشده در استان 65 مورد بااعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان در دیشموک اجراشده است.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های متفاوت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: افتتاح 133 واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی و کلنگ زنی 40 واحد مسکونی با مشارکت مؤسسات خیریه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در دهه فجر سال جاری بود.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد توزیع 500 دستگاه پنکه به ارزش 82 میلیون تومان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به صد خانوار تحت حمایت بااعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر اعلام و بیان کرد: بازدید از 34 خانواده بیمار و صعب‌العلاج و اهداء سبد کالا به ارزش 34 میلیون تومان به این خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های کمیته امداد بود.

جلال فرد با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو، گفت: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد و شرکت در این جشن، کمیته امداد را در زمینه حمایت از نیازمندان یاری کنند و گل لبخند را در سال نو میهمان سفره‌های ایتام و محرومان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: