« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
حضرت امام خامنه‌ای:
رهبرانقلاب تصریح کردند:انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ی قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی اظهارداشتند: در هیچ جای دنیا هم، چنین چیزی وجود ندارد که بعد از قریب ۴دهه، خود مردم وارد میدان شوند، خیابان‌ها را پر کنند و خودشان شعار بدهند و حضور خود را نشان بدهند و از انقلابشان دفاع کنند؛ این در هیچ‌کدام از انقلاب‌های چندقرن اخیر وجود نداشته است، در هیچ‌جای جهان چنین چیزی نیست؛ این مخصوص ایران است.

ایشان افزودند:4 سال است که مأمن مردم، پرچم برجسته و بلند انقلاب است؛ و این در حالی است که مردم از برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند. ما کاملاً در جریان ‌گله‌ها و شِکوه‌های مردم هستیم. به ما هم می‌گویند و [به ما هم] منتقل می‌شود، اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، مردم این‌جور وارد میدان می‌شوند و حرکت می‌کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: یک آگاهی انقلابی و کمال سیاسی در ملت ایران به وجود آمده که می‌توانند بین «نظام انقلابی امت و امامت» و «تشکیلات دیوان‌سالاری» تفکیک کنند؛ در یک‌جا انتقادی داشته باشند اما از اصل نظامی که به‌وسیله‌ی انقلاب به وجود آمده است با همه‌ی وجود دفاع کنند.

رهبری انقلاب تاکید کردند: انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ی قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.

این خبر تکمیل می‌شود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: