« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
تهران
عدل هاشمی پور گفت:تمام امکانات مورد نیاز از 4 استان برای دسترسی به محل حادثه بسیج شده اند اما شرایط بد جوی و صعب العبور بودن منطقه مانع از ورود به محل حادثه است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمی پور با اعلام این خبرگفت : مجمع نمایندگان استان بلافاصله پس از دریافت خبر سقوط هواپیما صحن مجلس را ترک نموده و در جلسه ستاد بحران کشور که در سازمان هواپیمایی برگزار شد شرکت نمودند .
هاشمی پور اظهار داشت : در این جلسه که وزیر راه و مسئولان هلال احمر و هواشناسی نیز حضور داشتند تمام گزارشات مورد نیاز را دریافت نمودیم و ابعاد گوناگون حادثه مورد بررسی جدی قرارگرفت .
سردار هاشمی با بیان اینکه متاسفانه  همچنان راه دسترسی به محل حادثه وجود ندارد اظهار داشت :  تمام امکانات مورد نیاز از 4 استان برای دسترسی به محل حادثه بسیج شده اند اما شرایط بد جوی و صعب العبور بودن منطقه مانع از ورود به محل حادثه است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تالم و تاثر فراوان و عرض تسلیت به بازماندگان در ادامه گفت : از هموطنان ، هم استانی ها و بالاخص خانواده های مصیبت زده استدعا دارم گزارشات مربوط به حادثه را از طریق مراکز ذیصلاح دنبال نموده و از رفتن به محل حادثه جدا خودداری نمایند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: