« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان مهندس ذوالفقار یزدان مهر در شصت و یکمین نشست گردهمایي معاونين دانشجويي دانشگاههاي سراسر کشور در دانشگاه الزهرا (س) گفت ،دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان به عنوان پایلوت ملی دانشگاه کارآفرین است.
یزدان مهر در این گردهمایی گفت: بحث مهم ما حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویان است که ما قبل از شرکت های دانش بنیان ،کار بنیان را در صندوق رفاه طراحی کرده ایم که بتوانیم یک حمایت خوب از دانشجویان کارآفرین،ایده و طرح های دانشجویی،تجاری سازی ایده ها ،توسعه کارآفرینی ،تقویت مراکز رشد و نو آوری و حرکت در مسیر حمایت از اشتغال و تولیدات دانشجویی داشته باشیم.
وی افزود :خوشبختانه مصوبه و شیوه نامه آن نیز در کمسیون دائمی تصویب شده و آماده اجرا است و حتی ما در بازدیدی که از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان داشتیم خوشبختانه اقدامات خیلی خوبی در این زمینه داشته اند و بعنوان پایلوت از دانشگاه بهبهان این طرح را آغاز کرده ایم.
شایان ذکر است از مهرماه سال جاری طرح جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان اجرایی شده که براساس آن دانشجویان ضمن گذراندن دروس تخصصی ،مهارت های علمی کسب و کار  را در کارگاه های درون دانشگاه فرا می گیرند  که این مجموعه کارگاهی طی تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان تجهیز شده است و در پایان دوره نیز مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنند.این طرح نخستین طرح کارآفرینی دانشگاهی کشور است که چندی پیش با دستور قائم مقام وزیر علوم جهت استفاده و تهیه الگو به دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: