« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
یاسوج
در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج ، سه تن از مدیران بانک انصار که برای افتتاح پروژه تجاری ایران اطلس در شهر یاسوج ، به استان کهگیلویه و بویراحمد بودند سفر نمودند جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در پی سقوط  تلخ هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج  ، سه تن از مدیران بانک انصار کشور که برای افتتاح پروژه تجاری ایران اطلس در شهر یاسوج ، به استان کهگیلویه و بویراحمد بودند سفر نمودند جان خود را از دست دادند.



مدیریت شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد  در پیامی این مصیبت را به خانواده های محترم داغدار ، کارکنان بانک انصار ، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و ملت عزیز ایران تسلیت گفت.

 در بخشی از پیام مهدی رئوفی آمده است:

حادثه غم انگیز سقوط  هواپیمای تهران به یاسوج و  عروج ملکوتی تعدادی از هموطنان عزیز  و آقایان مهندس غلامعلی احمدی ، مهندس محمد نجات و مهندس مهدی قرلی از مدیران بانک انصار ،  دلها را لبریز از تاسف و اندوه کرد.

اینجانب، مراتب تأثّر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود  را به خانواده های محترم داغدار ، همکاران محترم بانک انصار ، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و ملت عزیز ایران تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن عزیزان، آرامش و غفران و برای بازماندگان معزز صبر عظیم ، اجر جزیل و سلامتی مسئلت دارم."

مهدی رئوفی
مدیریت شعب بانک انصار استان کهگیلویه و  بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: