« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
ورزشی
تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل الهلال عربستان در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های استقلال و الهلال عربستان از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) به‌قضاوت ریوجی ساتوی ژاپنی در ورزشگاه سیب مسقط عمان به مصاف هم رفتند که نماینده کشورمان در این بازی با یک گل به برتری رسید. در این دیدار که از گروه D و به‌میزبانی استقلال برگزار شد، شوت تیام مهاجم سنگالی استقلال را دقیقه 46 الحفیص به‌اشتباه وارد دروازه خود کرد.

آبی‌پوشان در نیمه نخست موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتند و نیمه دوم را به همین شکل آغاز کردند تا خیلی زود به گل برسند. در ادامه هم، موقعیت‌های نماینده کشورمان بهتر از الهلال بود و تیم عربستانی تنها با شوت‌های از راه دور دروازه استقلال را تهدید کردند. همچنین الحبسی دروازه‌بان عمانی الهلال که تا پیش از بازی مورد حمایت عمانی‌ها قرار گرفته بود، در دقیقه 66 اخراج شد تا تیمش 10نفره به کار خود ادامه دهد.

با توجه به تساوی تیم‌های العین امارات و الریان قطر در دیگر بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با چهار امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. بازی بعدی آبی‌پوشان 15 اسفند در امارات برابر العین خواهد بود. استقلال در این دیدار پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور و امید نورافکن را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و جابر انصاری هم در لیست 18 نفره قرار نگرفت.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان (2+90 - بهنام برزای)، فرشید اسماعیلی (89 - محسن کریمی)، سرور جپاروف و تیام (77 - علی قربانی).

ترکیب الهلال: علی الحبسی، اسامه هوساوی، عبدالله الحفیص (61 - بورایک)، یاسر الشهرانی، علی البلیحی، میلیسی، عبدالله عطیف، محمد کانو (62 - یاسر القحطانی)، اشرف بن شرقی، سیروتی، المنیع (69 - وکید).

نیمه اول

دقیقه 6: پاس خوبی به وریا غفوری و تیام رسید و در حالی که غفوری می‌توانست خودش یا تیام را صاحب موقعیت کند، با سر توپ زدن، موقعیت را از دست داد.

دقیقه 12: باز هم پاس عمقی به وریا رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان الهلال راهی کرنر کرد.

دقیقه 21: فرشید اسماعیلی از جناح چپ نفوذ کرد و پاس رو به عقبی به داریوش شجاعیان داد که ضربه او را مدافعان کنترل کردند و در ادامه نیز ضربه تیام را مدافع الهلال به کرنر فرستاد.

دقیقه 27: شوت علی البلیحی از داخل محوطه جریمه استقلال را مهدی رحمتی دفع کرد.

دقیقه 36: مجید حسینی به‌دلیل خطای پشت محوطه جریمه روی بازیکن الهلال از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 38: ضربه ایستگاهی بن‌شرقی به‌شکل خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی را تیام به‌راحتی می‌توانست وارد دروازه کند، اما ضربه بی‌دقت او راه به جایی نداشت. در ادامه هم ابراهیمی مرتکب خطا شد تا از داور کارت زرد بگیرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و شوت تیام را مدافع الهلال به‌اشتباه وارد دروازه خود کرد تا نماینده کشورمان با یک گل جلو بیفتد.

دقیقه 52: الحفیض با خطا روی بازیکن استقلال از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 54: سانتر خوب امید ابراهیمی به وریا غفوری رسید و ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان الهلال با عکس‌العمل خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 60: غفوری که آمادگی زیادی داشت، باز هم می‌توانست خودش و استقلال را صاحب موقعیت کند، اما تعلل او در دادن پاس، موقعیت را از تیمش گرفت.

دقیقه 61: شوت بازیکن الهلال را رحمتی دور کرد.

دقیقه 66: پاس عمقی خوبی به شجاعیان رسید که الحبسی، دروازه‌بان عمانی الهلال بیرون از محوطه توپ را با دست زد تا داور او را از زمین بازی اخراج کند.

دقیقه 79: شوت شجاعیان را وکید دروازه‌بان الهلال به‌راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه 80: سیروتی به‌دلیل خطا روی اسماعیلی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 88: در حالی که بازیکنان استقلال به‌راحتی می‌توانستند دروازه الهلال را باز کنند، اما موقعیت‌ها را به‌راحتی از دست می‌دادند و در این دقیقه هم شوت جپاروف را وکید گرفت.

دقیقه 2+90: سیدمهدی رحمتی با کارت زرد داور جریمه شد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین