« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
اجتماعی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان از پیگیری موضوع حمله فیزیکی و ضرب و شتم پزشک و پرستار و تخریب اموال عمومی توسط همراهان یک متوفی در بیمارستان فارابی اصفهان و بازداشت فرد مهاجم خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از رکنا، به نقل از سرپرست مدیریت روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: همراهان بیمار ۶۵ ساله‌ای که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود و به دلیل آمبولی ریه فوت کرد دیروز (سه شنبه) با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان، با ضرب و شتم پزشک و پرستار، پزشک Doctor را مجروح و بیش از یک میلیارد ریال خسارت به بیمارستان فارابی اصفهان وارد کردند.
' کیانوش جهانپور ' گفت: باتوجه به اهمیت موضوع امنیت جانی و روانی کادر درمانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از همان ساعت‌های اولیه حادثه، دستور لازم برای پیگیری قضایی جهت شناسایی فرد یا افراد خاطی و برخورد قانونی با آن‌ها را صادر کرد.
وی با اشاره به اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع را از طریق دادستان اصفهان پیگیری کرده است، افزود: در این واقعه، تهاجم فیزیکی و گفتاری به کارکنان بهداشت و درمان، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در فضای بیمارستان تنها به جمع محدودی از کارکنان و بیماران بیمارستان فارابی اصفهان وارد نشده است و در صورت عدم برخورد مناسب، می‌تواند احساس ناامنی و بی پناهی را در بین کارکنان بهداشت و درمان ایجاد کند و این امر، خدمت رسانی به بیماران را دچار اختلال خواهد کرد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان گفت: در این خصوص دادستان اصفهان نیز تاکید کرده که موضوع را پیگیری و اقدام مناسب قضایی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه پیگیری پرونده قضایی این مورد از سوی امور حقوقی دانشگاه با قاطعیت در حال انجام است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ضارب پزشک بیمارستان فارابی اصفهان شناسایی و بازداشت شده است.
مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی در شرق کلانشهر اصفهان بطور شبانه روز در زمینه‌های جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و اورژانس خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین