« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
به همت بسیج دانشجویی
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور امام جمعه ؛دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه ،تریبون آزاد با موضوع عشق و ازدواج در دانشگاه پیام نور لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور امام جمعه ؛دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه ،تریبون آزاد با موضوع عشق و ازدواج در دانشگاه پیام نور شهرستان لنده برگزار شد.



در امر ازدواج تا مسئله به یک نقطه مشخصی نرسد دل نبندید

 امام جمعه لنده در این مراسم با تاکید بر ازدواج اسان گفت:باید تلاش کنیم تا رسم و رسومات دست و پاگیرو فرهنگ های غلط  جامعه برداشته شود.

حجت الاسلام محمودی اصل افزود: بنا به ایات و روایات موجود ؛ از نشانه های خداوند این است که از خود شما ذوج های قرار داد تا در کنار ان ها ارامش پیدا کنیم یعنی هدف از ازدواج رسیدن به ارامش هست که شدنی است به شرطی که انسان ها قوانین دینی ، صداقت ، مهربانی و...رعایت کنند و به ارامش برسند.

وی با بیان اهمیت و ظرافتهای ازدواج گفت :توصیه می کنم به همه جوانان و خصوصا خانم ها که در امر ازدواج تا مسئله به یک نقطه مشخصی نرسد دل نبندند.



بسیاری ازجوانان به پیش نیازهای عشق توجه لازم ندارند

سید غفار فتحی دانشجوی بسیجی دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت:امروزه عشق درجامعه ماتوهمی شده که دارد به حضورمالطمه میزند وبعلت عدم شناخت ماهیت این واژه مقدس بیشتربصورت هوسی کلاسیک مبدل شده که بیشترنشات گرفته ازغرایزمان میباشد البته این تصوربه ظاهرمبتذل ازکلمه طلایی عشق هیچ مناقاتی باکهکشان ارزش های آن ندارد،البته این رابه صراحت میگویم که بسیاری ازجوانان به پیش نیازهای عشق توجه لازم ندارندچراکه عشق فراهم آورنده رشدوخودشکوفایی فردوآزادی بخش ویک اعتمادی دوطرفه میباشد ومعمولأپس ازشناخت رفتار،گفتارواحساسات معشوق وبه جهت یک آگاهی عمیق بوجودمی آید.



ازدواج غذاست نه دارو

رسول غفاری استاد دانشگاه پیام نور لنده دیگر سخنران این مجلس بود و گفت:ازدواج تملق است ن تملک،ازدواج غذاست نه دارو،ازدواج وسیله است نه هدف، برای رفتن برروی شاخه درخت زندگی بایدبه کل درخت نگاه بندازیم درختانی که ریشه های محکم واستواری ندارن شاخه های آنها با یک باد خواهدافتاد.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: