« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
شهریارجمالی
هفتم اسفند ماه، از صافی گذر کردیم، چون آب زلال و چون آینه شفاف بودیم، سلاح و شمشیرمان قلم و ثروتمان کتاب بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-شهریارجمالی:امروز هفتم اسفند نود و شش است، از هفت اسفند نود و چهار روزها گذشت و ماه ها سپری شد، و این سلسله مراتب گذر عمر آدمی است که به سان جوی آبی در حرکت است.

اسفند برای ما یک قدم مانده تا بهار است، یک قدم مانده تا شکفتن غنچه ها و رویش سبزه ها ست، اسفند دامنه سبزی است برای رسیدن به قله ی عشق، قله ای پر از گل به نام بهار.

در ره عشق هرکه سر از قله برآرد هنر است
ور نه تا دامنه ی کوه همه تحمل دارند
پس از دو سال…
مانده ام سخت عجب، کز چه سبب ساخت مرا
یا چه بودست مراد وی از این ساختنم

براستی مراد خلقت آدمی چه بوده است؟ آیا مراد یگانه ی هستی از خلقت ما، روز را شب کردن و شب را به صبح رساندن است؟ آیا آمده ایم تا بخوریم و بخوابیم و تولیدمثل کنیم و در نهایت کوله بار خویش ببندیم و بدون هدف و رسالتی ترک دنیا کنیم؟

می توان گفت که، یقینا یکی از رسالت های ما در این دو روز، اصلاح صعب العبوری های، اصلاح انحرافات و کژی های مسیری است که آینده گان از آن عبور خواهند کرد. مسیری که عملکرد رهروان گذشته ی آن در پر کردن خلا ها و رفع موانعش چندان مطلوب نبوده است.

از این رو برای رسیدن به وضعیتی قابل قبول باید عقل را پیشه کرد و بدون رشوت به اصلاح خطاها و کم کاری ها پرداخت، اما اگر این بزرگترین سرمایه انسانی یعنی عقل را بدون فراست در اختیار زر و زیور و ثروت قرار دادیم، آنجاست که باید بدانیم، قدر گوهر عقل و تفکر را ندانستیم و برای رسیدن به بلوغ عقلی و اجتماعی، هنوز کودکیم.

برای رسیدن به اهداف بزرگ نباید عقلمان را به نانی بفروشیم و اسقلال افکارمان را زیر سوال ببریم.

گوهری طفلی به قرصی نان دهد
هر که او ارزان خرد ارزان دهد

در هفتم اسفند نود و چهار، عده ای جا زدند و فریب دنیا خوردند، در حالی که تا قله ی پر از گل بهار چند قدمی نمانده بود.اما جوانان در هفتم اسفند بدون توجه به نتیجه، و ظیفه ی خویش را در قبال جریان پاک و ریشه دار اصلاحات انجام دادند. اگر در این میان عده ای از اقبال بد روزگار قدرت و عنان هدایت جامعه در دستشان است دلیلی نخواهد شد که جونان دست از رسیدن به اهداف هویدای خویش بردارند و مایوس شوند، راه ما ومقصد ما مشخص است اگر رهروان راه را خطا بروند دلیلی بر دست کشیدن از تلاش برای رسیدن به هدف نیست و ما خود مسیر را باقدرت و توان مضاعف خواهیم پیمود. ما طالبان اصلاح، دوستداران مردم، دلسوزان انقلاب و تمامی جوانان صادق کهگیلویه بزرگ، آنچه را که در هفتم اسفند۹۴ به آن رسیدندگرامی می داریم.

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن.

هفتم اسفند ماه، از صافی گذر کردیم، چون آب زلال و چون آینه شفاف بودیم، سلاح و شمشیرمان قلم و ثروتمان کتاب بود.

هفتم اسفند، اصل و بدل از هم سوا شد.و این راه همچنان ادامه دارد.
ما هنوز به تبدیل شدن روزنه های امید به دروازه های رهایی یقین داریم.
ما روزی به بهار و عشق و موسیقی خواهیم رسید.

هفتم اسفند بر جوانان پاک و خالص دیارم در حمایت از جریان اصلاحات مبارک.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین