« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
در ۱۱ ماهه امسال؛
مردم نوع‌دوست استان کهگیلویه و بویراحمد دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این نهاد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های متفاوتی در سال اجرا می‌کند.

وی به پرداخت صدقه به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به نیازمندان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مردم نوع‌دوست استان کهگیلویه و بویراحمد دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند.

مظاهری با اشاره به رشد سه‌درصدی صدقات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: ۸۳ هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک برای جمع‌آوری صدقات مردم در استان نصب و توزیع‌شده است.

وی در خصوص هزینه کرد صدقات در کمیته خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده در زمینه ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌های صدقه در استان گفت: طرح ساماندهی صندوق‌های صدقه از سال گذشته آغازشده و با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

مظاهری بابیان اینکه سهم مشارکت‌های مردمی در تأمین منابع کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد است که از منابع مختلفی ازجمله صدقات، زکات و کمک خیران تأمین می‌شود، افزود: امید است با اعتمادسازی این نهاد و حضور پرشور مردم در برنامه‌های کمیته امداد برای یاری نیازمندان این مقدار افزایش یابد.

وی به  فعال شدن سامانه پیامکی با شماره #۰۷۴ * ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اشاره کرد و گفت: افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است..

مظاهری در پایان به در پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و از عموم مردم نوع‌دوست استان خواست تا با شرکت در جشن نیکوکاری، کمیته امداد را در یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: