« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
احسان رضاپور
عدم توجه به روستاها،روزمرگی مدیران،تفکرات پوپولیستی،ناتوانی مدیران در جذب منابع مالی و...مسبب بیشتر این دیر رسیدن ها بوده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-احسان رضا پور:ادبیات فارسی مملو است از حکایت نوش داروهایی که دیر به دست سهراب می رسیده اند.

عدم توجه به روستاها،روزمرگی مدیران،تفکرات پوپولیستی،ناتوانی مدیران در جذب منابع مالی و...مسبب بیشتر این دیر رسیدن ها بوده است.

نمونه متاخر آن پرتگاه خطرناک کنار روستای قیام است.

روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده به دلیل قرار گرفتن در کنار رودخانه های شور و قلات و وجود پرتگاه های خطرناک که ارتفاع آنها تا ۵۰متر نیز می رسد با آغاز بارش ها نگرانی های فراوانی برای اهالی این روستا بوجود می آورد.

متاسفانه تب ولرز این پدیده خطرناک هر روز با مردم است و طرح سنگ کاری وسیل بند که چند سال پیش انجام شد تا جلوی ریزش بیشتر آن را بگیرد بدلیل عدم کارشناسی مناسب،فقط مسکنی بود تا برای چند ساعت درد آن ساکت شود وعملا تاثیر مثبتی نداشته است.

زمستان نزدیک به پایان است و این پرتگاه همچنان تب دارد و بیمار تب دار بدون هیچ گونه درمانی از سوی پزشکان،رها شده است.

باید این پرتگاه بیمار را پاشویه کرد یعنی با مطالعه وکارشناسی موضوع،راه حلی مناسب پیدا و هر چه سریع تر آن را عملیاتی کرد.



باید از ریشه پرتگاه با ساخت دیوار بتونی ریشه دار و به شکل گایبونی و در حاشیه رودخانه سیل بند احداث شود تا مانع ریزش شود و همچنین ایمن سازی پرتگاه ضروری است.

مردم ما هنوز در شوک سقوط هواپیمای مسافربری هستند لطفا با اقدامی عاجل مانع از آن شوید تا دوباره در منطقه ما فاجعه ای رخ دهد درصورتی که بواسطه کوتاهی در این مسئله خدای ناکرده کسی از این پرتگاه سقوط کند دود آن به چشم مسئولان امر نیز خواهد رفت و مردم آنها را نخواهند بخشید.

در قران کریم جان هر انسان با جان هم انسان های کره زمین برابر دانسته شده،امیدواریم مدیریت بحران شهرستان از محل ماده ۱۸۰یا منابع مالی دیگر با رایزنی با استانداری ومدیریت بحران استان وهمکاری نماینده محترم مجلس در سال آتی ردیف بودجه ای برای این پرتگاه در نظر گیرند پیش از آنکه دیر شود به قول سعدی شیرین سخن:

"علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد/دریغا سود ندارد چو رفت کار از دست
به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز/وگرنه سیل چو بگرفت،سد نشاید بست."

احسان رضاپور-عضو شورای اسلامی دهستان قیام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: