« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
قائم‌مقام کمیته امداد مطرح کرد؛
جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان صداوسیما، آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیکوکاری همه‌ساله باهدف تأمین نیازمندی‌های شب عید خانواده‌های تحت حمایت با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.



وی با اشاره به اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری«جوانه لبخند می‌کاریم» است افزود: روزهای پایانی سال فرصت مناسبی است که دل‌هایمان را بیش از همیشه جلا دهیم و شادی‌های خود را با احسان و نیکوکاری و انفاق به نیازمندان تقسیم کنیم و گل لبخند را بر لب‌های آنان بنشانیم.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه به‌منظور مشارکت دانش آموزان در زمینه کمک به نیازمندان در روز چهارشنبه 16 اسفند زنگ نیکوکاری در مدارس استان نواخته می‌شود، تأکید کرد: در این زمینه 70 هزار پاکت نیکوکاری بین مدارس استان توزیع‌شده است و طبق هماهنگی با مدیران مدارس، کمک‌های نقدی دانش آموزان هر آموزشگاه در اختیار دانش آموزان نیازمند در همان مدارس قرار می‌گیرد.

وی به 513 پایگاه ثابت و سیار، مدارس، بسیج و مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: جشن نیکوکاری روز پنج‌شنبه 17 اسفند در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و روز جمعه 18 اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار و هدایای مردمی برای خانواده‌های محروم جمع‌آوری می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه نهادینه کردن یک پدیده فرهنگی نیاز به زمان زیادی دارد و باید روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را در جامعه ترویج کنیم، گفت: باید تلاش کنیم با بسترسازی مناسب زمینه حضور و مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک‌رسانی به محرومان فراهم شود.

بشیری رئیس انجمن اولیاء و مربیان و نماینده آموزش‌وپرورش در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش و کمیته امداد همیشه در کنار هم هستند، گفت: 20 هزار دفتر صدبرگ از اداره برق دریافت و بین دانش آموزان مناطق چاروسا و دیشموک در شهرستان کهگیلویه توزیع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: