« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
ایران
علی ضیا امروز میزبان دو مهمان است که برای اولین بار روی آنتن زنده درباره موضوع مهم سقوط هواپیمای تهران یاسوج سخن می‌گویند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «فرمول یک» امروز دو میهمان دارد. چوپانی که توانست لاشه هواپیما را پیدا کند و همچنین خلبانی که قرار بود پرواز تهران یاسوج را هدایت کند اما تقدیر طور دیگری رقم‌ خورد. این دو  با اولین حضور تلویزیونی شان ناگفته هایی را درباره آن واقعه تلخ روی آنتن زنده مطرح می‌کنند.

علی ضیا در روز حادثه نیز جزو اولین مجریانی بود که با رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور درباره این سانحه هواپیمایی دردناک گفتگو کرد و همچنین ارتباط مستقیمی با خبرنگار صداوسیما  در یاسوج نیز برقرار و با مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویر احمد در «فرمول یک» گفتگو شد.

گفتنی است؛ «فرمول یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه ها حوالی ساعت ۱۷ تا ۱۸ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: