« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
لنده
کارشناس مسول و دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی از همکاریهای معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در بخشی از این پیام؛ از معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد که زمینه ی برگزاری مطلوب این مسابقات را فراهم نمودند تشکر نموده و همچنین  به تیم های ابتدایی و متوسطه اول شهرستان لنده که در مسابقات دانش آموزی استان با حضور 12 تیم برتر استان به ترتیب به مقام نایب قهرمانی و سومی دست یافتند تبریک عرض نمودند.



کارشناس تربیت بدنی  آموزش و پروش لنده در ادامه ضمن تایید عملکرد تیم های لنده با توجه به بضاعت کم و کمبود امکانات تمرین هیت هندبال شهرستان و پای کار بودن و حمایت های ریس هییت هندبال استان اقای اویش از مجموعه هندبال لنده و تلاش های شبانه روزی مربیان هییت هندبال آقای کریم زاده و شفایی و تک تک بازیکنان که در تشکیل و آماده سازی این تیم ها نقش موثر داشتند تشکر و قدردانی نمودند.

فاضل عزیزی اظهار داشت : شکست در بازی فینال مقطع ابتدایی هیچ‌ چیز از شایستگی تک تک ارکان مدیریتی، مربیگری و بازیکنان این تیم کم نمی کند و متذکر میشوم شکستهای امروز چراغ راه موفقیتهای آینده ورزشکاران ما هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: