« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
در آستانه هفته احسان و نیکوکاری؛
96 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هفته احسان و نیکوکاری به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ارسلان جلال فرد قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: 96مددجوی شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد بااعتبار چهار میلیارد و 157 میلیون تومان در آستانه هفته احسان و نیکوکاری صاحب‌خانه شدند.



وی بابیان اینکه ایجاد سرپناه امن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است،یادآور شد: هزار و 761 خدمت عمرانی  ازجمله ساخت‌وساز، تعمیر، تکمیل و بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و تکمیل مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار هفت میلیارد و500میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.

جلال فرد خاطرنشان کرد: ساخت سه هزار مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.

وی با یادآوری اینکه جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه 16 اسفند در مدارس استان، پنج‌شنبه 17 اسفند در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و در روز جمعه 18 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، از عموم مردم خیر و نوع‌دوست استان دعوت کرد تا با حضور در این جشن و مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال نو شادی را میهمان سفره‌های نیازمندان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین