« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به عبور موج‌های بارشی از آسمان کشورمان گفت: طی دو روز آتی بخش‌هایی از ۱۸ استان کشورمان با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که اواخر وقت یکشنبه وارد کشورمان شده همچنان بخشهایی از نوار غرب و دامنه‌های البرز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز و در ساعات آتی شاهد افزایش دمای هوا در نوار شمالی و سواحل خزر هستیم که این افزایش دما در برخی مناطق همانند انزلی تا 20 درجه به‌وقوع می‌پیوندد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه موج بارشی دیگری عصر امروز وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: طی ساعات آتی بخشهایی از زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز با رشد ابر و بارشهای پراکنده باران مواجه می‌شوند؛ در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز عبور موج  بارشی بخشهایی از مناطق ذکر شده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گفته نقشینه، طی 48 ساعت آتی بخش‌هایی از استانهای ایلام، لرستان، آذربایجان‌ها، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، البرز، قزوین، تهران، اصفهان، خوزستان، سمنان، قم، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و خراسان شمالی با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه می‌شوند.

وی افزود: این رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران در روزهای پایانی هفته نیز به طور متناوب ادامه می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این بارشهای پراکنده و بهاری ناشی از عبور موجهای کم تراز از جو کشورمان است.

نقشینه با اشاره به ورود جریانات خنک شمالی به کشور گفت: طی ساعات آتی جریانات خنک شمالی وارد کشورمان می‌شود و شاهد افزایش ابر و بارش باران به همراه کاهش دما در سواحل خزر خواهیم بود.

وی، شهرکرد با 6 درجه زیر صفر را سردترین و ساری با 31 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقطه کشور دانست و اظهار کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 21 درجه بالای صفر رسید که در روزهای آتی تغییرات محسوسی به وقوع نمی‌پیوندد و فقط بارش‌های پراکنده در  آسمان تهران ایجاد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین