« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
چقدر زجرآور بود وقتی میدیدی مدیر بنیاد شهید که میبایست روز عرفه و در آستانه عید لبخند بر چهره نورانی پدر یا مادر شهیدی جاری کند جلوی پلیس راه از کمر درد سرپا ایستادن مینالید؟

آوای دنا:حاج یدالله مرادی مدیر اموزش و پرورش شهرستان گچساران در یاداشتی خطاب به دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدلیل تاخیر 3 ساعته وی در سفر به این شهرستان نوشت:

استاندار محترم بخوانند وبدانند


هرحکومت ودولتي در رأس برنامه هايش کسب رضايت مردم را بعنوان ولي نعمتان جامعه  وتکر يم ارباب ورجوع، در سرلوحه ماموريت خود قرار ميدهد وخدمت رساني مطلوب ومدبرانه را دستور ويژه همه نهادها وارگانهاي تابعه اش قرار ميدهد. ازطرف ديگر رسم مهمان پذيري وميزباني ازجمله رسوم پسنديده ،منطقي ،اخلاقي واجتماعي باقيمانده ازکهن روزگار ما وبشريت توسعه يافته میباشد واز خصائص ديرين فرهنگ کهن ايران وصفات بارز روح عشايري وروستا زادگي اين استان ولايتمدارومهمان پذير است که وجود صدها مقبره ازپاکان اهل بيت عليهم السلام وازجمله جد حضرتعالی نماد ونمود عيني اين ويژگي میباشد.

جناب آقاي مهندس خادمي

اينجانب به عنوان يک فرهنگي که افتخار 34سالگي بهار انقلاب اسلامي را درسوابق کاري خود دارم لازم ميدانم ازحسن انتخاب دولت درانتخاب يک نيروي بومي ،علمي ،جهادگر بعنوان استاندارمحروم اين استان هم تشکر وهم عرض تبريک داشته وهم صميمانه آرزوي موفقيت وسربلندي براي شخص حضرتعالي داشته و دارم تا بتواند شايستگي  ،توانمندي ولياقت مديريت بومي فرزندان اين ديار را شکوفا نماييد.

اما ضرورت اين يادداشت :


طبق اطلاع فرمانداري گچساران اعلام گرديد که حضرتعالي اولين سفر خود را به شهرستان گچساران روز سه شنبه 23/7/92 انجام خواهيد داد به فال نيک گرفته که در روز عرفه و آغاز دهه بصيرت و ولايت و اعياد قربان و غدير خم اين سفر انجام شد و انشاءاله پرخير و برکت باشد.

اما استاندار عزيز :

یک لحظه تفکر بر اين موضوع داشته باشيد که روساي  ادارات را از ساعت 8 صبح جلوي فرمانداری جمع کرده و بعد به پليس راه تا ساعت 11 که جنابعالي تشريف آورديد؟ مدت 3 ساعت  تعداد 50 مدير دستگاه، اداره و کار و خدمت و رفع حوائج مردم و... را رها وبيکار و بي تحرک جلوي پليس راه معطل ماندند. و در طرف ديگر صدها مراجعه کننده از مردم  شهر و روستا در اين ادارات سرگردان و مأيوس و بعضاً با ناراحتي و نگراني ؟.

آيا در وقت اداري این مدت صرف وقت ضرورت داشت ؟

آيا انجام امور مردم و تکريم ارباب رجوع هدف بزرگتر است يا  حضور مديران جلوي پليس راه چون کارگران بيکار این مدت زمان؟

آيا حضرتعالي بر اين سبک و سياق راضي هستيد و اداري فرمان داده بودید؟

بله، چون اولین سفر رسمی و اداری بعد از قبول مسئولیت شایسته ی حضرتعالی به این شهرستان بود رسم ادب و مهمان نوازی و استقبال حکم میکرد که قدم شما را گرامی بداریم ،اما نه این میزان از وقت اداری را صرف کردن (راه بهتری هم وجود داشت :مثل حضور مستقیم آنجناب بر گلزار شهدا و استقبالی پرشورتر و معنوی و با قداست با زمان کمتری) و یا ......؟

سيد محترم:


آيا در تفسير والعصر کلام اله مجيد گذشت وقت و زمان بدينصورت بطالت نيست ؟

50 مدیر هر کدام 3 ساعت صرف وقت با 150 نفر ساعت .....!!؟؟

چقدر زجرآور بود وقتی میدیدی مدیر بنیاد شهید که میبایست روز عرفه و در آستانه عید لبخند بر چهره نورانی پدر یا مادر شهیدی جاری کند جلوی پلیس راه از کمر درد سرپا ایستادن مینالید؟

مدیر بهزیستی که باید بمناسبت روز جهانی عصای سفید (نابینایان) و حل معضل و مشکلات آنان و سایر معلولین در محل کار ارائه طریق نماید !ناچار بود ازساعتها معطلی و بیهودگی گذشت زمان بیقراری نماید.!

مدير آموزش و پرورش هم از اينکه مراسم صبحگاه مدرسه محروم فاطمه زهراي(س) رادک و جشن عید قربان آنها را نيمه رها کرده و ساعتها معلم و دانش آموز را پشت درب معطل گذاشته بود جز غر و لند و ناله و اعتراض ازاین بي برنامگي چه مي توانست انجام دهد؟

از شهردار ، فرمانده نيروي انتظامي ، دستگاههاي هلال احمر و کشاورزي ، صنعت و تجارت و دهها مدير ديگر بگذريم که ذهن و فکر ناقص اين حقير قد نمي دهد که کي بايد پاسخ دهد؟ دنيايش را توجيه کنيم قيامتش را چگونه...؟

آقاي مهندس ،شما یک برادر و مدیر ارزشی هستید باور کنید به اینکه :

والله اين تذکر بنده را فقط بحساب مرأت المومن بيان کردم و تذکري است که فذکر ان ذکر ينفع المومنين مي باشد و لذا هيچ شائبه اي بر آن مترتب نيست فقط از باب دوست داشتن و عشق به سلامت نفس و تدبير امور براي مديران نظام است. انشاءاله از اين معلم پير رنجيده خاطر نشده و از تکرار چنين برنامه اي خودداری شود ،که نه رسم ميزباني را متجلی میکرد و نه تکريم ارباب رجوع و نه خدمت به دولت و نظام . والعاقبه للمتقین .

برادر شما یدالله مرادی خدمتگذار مدارس گچساران

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
1
گر وقت شناسی نگاهی به هشت سال تلف شدن وقت 70 میلیون ایرانی میکردی
خرمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
1
دايه جان !چرا از مادر مهربان تر شدي؟ سالهاست مديران محترم ، پشت درهايشان ارباب رجوع ايستاده اند. دم آقاي خادمي درد نكنه كه با اين معلل سه سهعته به شما ثابت كرد كه چقدر زجر آور است براي خانواده هايي كه سالهاست شت درب هاي شما ايستاده اند . ........... اين روزها كه بوي رفتن مي دهي دلسوز شدين. نه اقا جان ... بايد معطل بشين تا ببينيد ما د رطول اين سالها چقدر معطل شده بوديم....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: