« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
دهدشت
سومین گردهمایی فرماندهان و کادر گردان دلاور و خط شکن امام علی(ع) جمعی تیپ 48 فتح امروز پنج شنبه با شرکت جمعی از رزمندگان و پاسداران عضو گردان در درپادگان دشت مازای شهرستان گهگیلویه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سومین گردهمایی فرماندهان و کادر گردان دلاور و خط شکن امام علی(ع) جمعی تیپ 48 فتح امروز پنج شنبه با شرکت جمعی از رزمندگان و پاسداران عضو گردان در درپادگان دشت مازه شهرستان گهگیلویه برگزار شد.



در این همایش معنوی علاوه بر فرماندهان ؛کادر و پیشکسوتان گردان امام علی (ع) در  درعملیاتهای والفجرهشت ؛کربلای چهار ؛کربلای پنچ والفجر ده؛ شمال غرب ؛ پدخندق وعملیاتهای برون مرزی درسال 66 ، جمعی از خانوادهای معظم شهدای گردان امام علی و همچنین جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی و از جمله سردار انصاری فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشته اند.



در این روز بیاد ماندنی فرمانده هان ، کادر و جمعی از رزمندگان عضو گردان امام علی (ع) در فضایی صمیمی گرد هم آمدند تا خاطرات دوران دفاع مقدس را دوباره مرور کنند.



ده ها رزمنده بسیجی و سپاهی در حالی که فرماندهان دیروز خود را در آغوش می گرفتند از دیدار دوباره آنان اشک شوق ریختند و بغض آنان در فراق یاران سفر کرده خود ترکید.



دلاورمردان گردان امام علی (ع) جمعی تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست علاوه بر مرور خاطرات 8 سال ازادگی و مردانگی در دفاع از ناموس ملت و قرائت فاتحه بر روان پاک شهدای ایران و خصوصا شهدای گردان امام علی با ارمانهای امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق نمودند.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: