« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
رحیم‌پور ازغدی؛
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه منهای عدالت، جمهوری اسلامی هیچ حرفی برای گفتن ندارد اظهار کرد: بدون عدالت توسعه هم صحیح اتفاق نمی‌افتد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کتاب عدالت تازه‌ترین کتاب منتشرشده توسط نمایندگی مشهد دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای در نشست عدالت و عدالت خواهی در اندیشه رهبر معظم انقلاب باحضور مسئولان و فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در حسینیه و بیت مرحوم آیت الله سید جواد خامنه‌ای (ره) در مشهد مقدس معرفی شد.
 
مهران کریمی سادات محله، از تدوین کنندگان کتاب عدالت در مراسم معرفی کتاب؛ گفتمان اصلی این کتاب را مبارزه با فقر، فساد، تبعیض عنوان کرد و گفت: در این کتاب سعی شده است تا سوالات گوناگون مطرح در حوزه عدالت را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب پاسخ داده و محتوای کاربردی و ناظر به حل مساله در اختیار مخاطب قرار دهد.
 
در ادامه مراسم نشست بررسی مسأله «عدالت و عدالت‌خواهی» در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
 
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه منهای عدالت، جمهوری اسلامی هیچ حرفی برای گفتن ندارد اظهار کرد: بدون عدالت توسعه هم صحیح اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه از منظر حضرت زهرا (س) هرچه در جامعه مردم بیشتر به هم نزدیک باشند جامعه دینی‌تر است، افزود: ابعاد دیگر عدالت نسبیت عدالت با محبت اجتماعی است، اگر می‌خواهیم در جامعه مردم با هم روابط گرم داشته باشند باید تلاش کنیم همه به حقوق خود برسند و به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی در این راستا اظهار کرد: حاکمانی حق کار دارند که خود عادل باشند و در مدیریت شان عادلانه رفتار کنند و باید یه این موضوع توجه کنیم که حق الناس و حقوق شهروندی امری متفاوت با یکدیگر است.

رحیم پور یادآور شد: سربازان عدالت یعنی همه ما باید سرباز عدالت باشیم و از پیشروی خسته نشویم و مبانی خود را قوی کنیم، راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی بالا رفتن نمره عدالت در بین مستضعفین است؛ قوی‌ترین هدف شکلگیری نظام جمهوری اسلامی عدالت است.

وی در ادامه به مبانی تحقق عدالت در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر می‌خواهیم عدالت در جامعه محقق شود هم مردم و هم حاکمان حق الناس را رعایت کنند، و اگر این دو تربیت نشوند عدالت نیز محقق نخواهد شد، و مدیران علاوه بر اینکه خودشان عادل باشند بلکه در مدیرت نیز عادل باشند.

لازم به ذکر است، سربازان عدالت ویژه برنامه معرفی کتاب عدالت، عدالت و عدالت خواهی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ۱۷ اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) در حسینیه و بیت مرحوم آیت الله سید جواد خامنه‌ای (ره) با حضور جوانان و فعالان فرهنگی و مسئولین در مشهد مقدس برگزار شد.

منبع/خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: