« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
فرماندار دنا:
فرماندار شهرستان دنا گفت: 10 گروه عملیاتی در قالب 50 نفر از نیروهای امدادی و تیم‌های کوهستان با آمادگی کامل در منطقه حضور دارند و در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی به محل سقوط هواپیما اعزام خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عباس بهشتی روز شنبه اظهار داشت: 2 فروند بالگرد نیز هم اینک در محل ورزشگاه شهر سی سخت مستقر است و به محض مساعد شدن شرایط هوا به ارتفاعات پازن پیر اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: شرایط نامساعد جوی امروز، اجازه اعزام نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا و انجام عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان این سانحه را نداده است.

فرماندار شهرستان دنا ابراز داشت: یک بالگرد صبح امروز به منطقه اعزام شد ولی به دلیل وزش باد شدید و مه غلیظ امکان فرود آمدن نداشت.

بهشتی عنوان کرد: هم اینک و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده 10 چادر کوهنوردی ویژه ارتفاع تهیه شده است و در اسرع وقت در محل سقوط هواپیما نصب خواهیم کرد.

وی بیان کرد: چادرهای ارتفاع به دلیل امکانات و تجهیزات پیشرفته کوهنوردی شرایط را برای ماندن تیم‌های امدادی و اعزامی در منطقه حتی در شرایط نامساعد جوی آسان خواهند کرد.

بهشتی اظهار داشت: همچنین 2 جانپناه با همه امکانات و تجهیزات پیشرفته کوهنوردی در حال ساخت است که ظرف 48 ساعت آینده در ارتفاعات دنا و نزدیک به محل سقوط هواپیما نصب خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: