« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
نماینده کهگیلویه بزرگ در جلسه امروز مجلس؛
پروژه های نیمه تمام ورزشی در حوزه انتخابیه اینجانب به دلیل بی توجهی مسئولان همچنان به حال خود رها شده و افرادی در قالب های مختلف بکارگیری شده اند که پس از ماه ها هنوز حقوقی دریافت ننموده و حتی بیمه آنان پرداخت نشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمی پور در جلسه امروز مجلس خطاب به وزیر ورزش و جوانان بخشی از موارد و مشکلات حوزه ورزش شهرستانهای 4 گانه را یادآور شد و گفت : به دلیل نبود اعتبار کافی در جهت توسعه ورزش شهرستانهای حوزه انتخابیه، به خیرین متوسل و تقاضای مساعدت نموده ایم که متاسفانه بروکراسی و پیچ و خم های اداری موجب یاس و دلسردی آنان شده است.

هاشمی پور در خصوص کم توجهی به پروژه های ورزشی افزود: پروژه های نیمه تمام ورزشی در حوزه انتخابیه اینجانب به دلیل بی توجهی مسئولان همچنان به حال خود رها شده و افرادی در قالب های مختلف بکارگیری شده اند که پس از ماه ها هنوز حقوقی دریافت ننموده و حتی بیمه آنان پرداخت نشده است.

سردار هاشمی پور هیئت های ورزشی شهرستان را نیازمند توجه و مساعدت مالی دانست و عنوان کرد: دهستان های متعددی با جمعیت بالا در حوزه انتخابیه وجود دارند که علیرغم جوانان ورزشکار زیاد و حتی چندین تیم فوتبال محلی اما متاسفانه فاقد زمین مناسب می باشند که توجه جدی وزیر محترم را در توسعه زیر ساخت ورزشی خواهانم.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از تلاش های نماینده کهگیلویه در جذب خیرین گفت:  با برنامه ریزی مناسب در صدد رفع مشکل مطروحه هستیم و ضمن حمایت مالی از هیئت های ورزشی 5 چمن مصنوعی برای دهستان های با جمعیت بالاتر اختصاص می دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین