« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
لنده
این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف پیشرفت و آبادنی روستاها و مناطق محروم شهرستان لنده و با تاکید بر معیشت پایدار از اسفند ماه 1396 با همکار دانشگاه خوارزمی آغاز شد...
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، شهرستان لنده یک بار دیگر میزبان مسئولین عالی رتبه بنیاد مستضعفان بود.



 در این سفر مهندس سعیدی کیا، مهندس جلالی، دکتر حاج علیزاده و هیئت همراه از فرایند اجرای طرح توان افزایی جوامع محلی بنیاد محترم علوی در روستای شیتاب بازدید نمودند.



 این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف پیشرفت و آبادنی روستاها و مناطق محروم شهرستان لنده و با تاکید بر معیشت پایدار  از اسفند ماه 1396 با همکار دانشگاه خوارزمی آغاز شده و در فاز اول 20 روستای شهرستان را زیر پوشش دارد.



 در این بازدید ابتدا دکتر طهماسبی از دانشگاه خوارزمی، فرایند آموزش تسهیل گران و برگزاری کارگاههای ارزیابی مشارکتی روستایی را توضیح داده  و سپس دو نفر از نمایندگان روستاییان نقشه مشارکتی منابع روستا را تشریح نمودند.



 در ادامه مهندس سعیدی کیا به تجربه موفق بنیاد علوی در طرح پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان قلعه گنج اشاره کرده و بر اهتمام بنیاد علوی برای اجرای طرح در شهرستان لنده تاکید نمودند. ایشان مشارکت فعال و منسجم روستاییان را برای موفقیت طرح ضروری دانسته و تسریع در سازمان دهی و استفاده از ظرفیت های انسانی منطقه را خواستار شدند.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: