« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
آوای رودکوف
ظهر امروز جشنواره بازیهای بومی و محلی با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در چهار رشته های مختلف برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز جشنواره بازیهای بومی و محلی با حضور دکتر رضا دهبانی پور مدیر کل ارشاد اسلامی استان ؛حجت الاسلام میر محمدی مدیرکل اموراجتماعی استانداری و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در چهار رشته کِل کِله برد ، شالکو ، کوس و چوکلی  برگزار شد.



 مدیر کل ارشاد اسلامی استان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ورزش های سنتی و بازی های محلی هویت و گنجینه ای از باور های فرهنگی اقوام ایرانی است اظهار داشت : باید این باورهای فرهنگی را احیا و نسبت به برگزاری آن ها کوشا بود.



دکتر رضا دهبانی پور افزود: شادابی، شورونشاط، تقویت قوای روحی، همکاری و مشارکت جویی از اهدف‌ برپایی جشنواره‌های سنتی و بومی است که علاوه بر سلامت جسم ؛ سلامت روح را در پی خواهد داشت  و همچنین می تواند باعث پر شدن اوقات فراغت مردم گردد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: