« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
لنده
کمیته کاهش مرگ و میر مادران باردار با حضور کارشناسان واحد بهداشت خانواده و ماماهای مراکز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مهندس امراله خانی ابراز داشت: کاهش مرگ مادر باردار یکی از مهمترین شاخص های بهداشتی و ارتباط مستقیمی با میزان توسعه خدمات بهداشتی در یک جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت مراقبت مادران باردار اذعان نمود: جدیت، پیگیری و ارجاع به موقع مادران باردار امری مهم و مؤثر در جهت حفظ سلامت مادران و رسیدن به این هدف خواهد بود.

خانی، استفاده از دستورالعمل راهنمای مراقبت زنان باردار، معاینه کامل و ثبت خدمات در دفاتر و سامانه جهت پیگیری های بعدی را توسط ماماها و مراقبین سلامت الزامی دانست.

وی با اشاره به اهمیت آموزش مادران در هر مراقبت افزود: تمامی مادران از هفته 20 بارداری جهت کلاس های آمادگی زایمان ارجاع داده شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در پایان تصریح کرد: مادرانی که نیاز به پیگیری و مراقبت ویژه دارند با جدیت بیشتر پیگیری و در صورت عدم همکاری، به مسئول برنامه مادران اطلاع داده شود تا مداخلات لازم صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: