« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد به تشریح گزارشی از ارائه خدمت به منطقه محروم زیلایی شهرستان بویراحمد در آستانه سال نو پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به توجه و رسیدگی ویژه کمیته امداد به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، گفت: 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در منطقه محروم زیلایی شهرستان بویراحمد ساکن هستند.



وی بابیان اینکه 250 میلیون تومان جهت تأمین هزینه‌های اساسی مددجویان مناطق محروم زیلایی گرمسیر و سردسیر بویراحمد در آستانه سال نو اختصاص یافت، گفت: این مبلغ جهت خرید لوازم ضروری منزل ازجمله یخچال، آبگرمکن، مخزن آب، پنکه، بخاری و فرش هزینه شد و همچنین مبلغ 50 میلیون تومان آن برای خرید لوازم‌التحریر و پوشاک به‌حساب دانش آموزان این مناطق واریز شد.

نظری با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد این است که در مناطقی که ضرایب محرومیت بالاتری دارند، خدمات بیشتری ارائه دهد و امکانات را بر مبنای نیازهای هر منطقه تهیه کند،گفت: رسیدگی به وضعیت مسکن، مشکلات معیشتی، اشتغال و مسائل آموزشی و تربیتی موردنیاز برای این خانوارها در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

وی به توانمندی اقتصادی و خودکفایی جامعه آماری تحت حمایت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در مناطق محروم اشاره و تصریح کرد: باید زمینه حضور خیران و مؤسسات خیریه را در این مناطق فراهم کرد تا در زمینه‌های مختلف ازجمله اشتغال، مسکن، جهیزیه و درمان به‌عنوان نیازمندی‌های اولیه این خانواده‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: