« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
آستان قدس رضوی با ۴۱ عنوان برنامه در چهار گستره جغرافیایی شامل حرم مطهر، شهر مشهد، کشور و جهان اسلام به استقبال بهار می‌رود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از استان‌نیوز، ۴۱ عنوان برنامه در چهار گستره جغرافیایی شامل حرم مطهر، شهر مشهد، کشور و جهان اسلام تدارک دیده شده است که از این تعداد، ۱۸ برنامه در مجموعه حرم مطهر، ۹ برنامه در گستره شهر مشهد، ۱۲ برنامه به صورت ملی و ۲ برنامه در عرصه جهان اسلام برگزار می‌شود.

ترویج فرهنگ و معارف رضوی در حوزه سبک زندگی، تبیین، تعمیق و ترویج فرهنگ زیارت با تکیه بر الگوی محبت و نصرت، ایجاد نشاط و شادی مؤمنانه توأم با معرفت افزایی، تأکید بر گسترش گفتمان خدمت و رأفت با تأکید بر محرومان و مستضعفان، ترویج اهداف و ارزش‌های انقلابی همسو با نامگذاری سال‌های اخیر و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توجه به مسئله امیدبخشی و ایجاد روحیه آرامش و رضایت در زائران و ارتقای شاخص‌های فرهنگ میزبانی در مشهد از جمله اهداف و سیاست‌های برنامه‌های این آستان مقدس در نوروز ۹۷ است.

مهم‌ترین پیام‎‌ها و محتوا‌های برنامه‌های آستان قدس رضوی در بهار سال جدید بر اساس هفت محور محتوایی و با مضامین و رویکرد‌های «معرفت امام، محبت، وحدت، زیارت، جهاد و شهادت، خدمت و فرهنگ میزبانی» برنامه‌ریزی شده است.

سبک زندگی ایرانی و اسلامی با محوریت گفتمان خدمت و رأفت پیام محوری برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین