« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
یاسوج
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۶ تاکنون ۳۲۵ هزار و ۵۸۲ نفر مسافر و گردشگر نوروزی در شهرستان‌های مختلف اقامت داشتند.
 به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،محمود باقری با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی (28 اسفندماه 96) تا صبح امروز 567 هزار و 913 مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی این استان بازدید کرده که از این تعداد 325 هزار و 852 نفر اقامت داشتند.

وی عنوان کرد: 325 هزار و 852 گرشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، مدارس و غیره اسکان یافته که طبق بررسی‌های انجام شده از محل اسکان خود رضایت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آمار اقامت کنندگان امروز را 75 هزار و 811 نفر عنوان کرد و افزود: همچنین در این روز 238 هزار و 700 نفر از مکان‌های گردشگری بازدید داشتند که 96 بازدید نظارتی نیز توسط کارشناسان گردشگری انجام شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: