« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
یک متخصص پوست و مو گفت: صابون حتما باید در محفظه در بسته و به دور از گرد و غبار نگهداری شده و هر فرد صابونی مخصوص داشته باشد.
 به گزارش آوای رودکوف، دکتر زهره نیک‌بخت  درباره استفاده از صابون مشترک در خانواده‌ها گفت: بهتر است صابون جامد در یک محفظه دربسته نگهداری شده و هر یک از اعضای خانواده صابون مخصوص به خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه صابون می‌تواند برخی از آلودگی‌ها را منتقل کند، ادامه داد: هر صابون برای یک نوع پوست مناسب بوده و افراد باید متناسب با نوع پوست خود و فرمول ساخت صابون،‌ نوعی را که با پوست‌شان سازگار است انتخاب کنند.

این متخصص پوست و مو با تاکید براینکه گرد و غبار می‌تواند روی صابون نشسته و آلودگی ناشی از آن را به پوست منتقل کند، خاطرنشان کرد: صابون‌ها حتما باید در جایی به دور از گرد و غبار و الودگی و در محفظه‌ای در بسته نگهداری شوند.

وی با اشاره به اینکه باید صابون پس از استفاده حتما شسته شود تا آلودگی روی آن باقی نماند، عنوان کرد: برای جلوگیری از آلوده شدن صابون باید بلافاصله پس از باز شدن درب آن مورد استفاده قرار گیرد و مدت زمان زیاد بدون استفاده باقی نمانند.

 منبع: طبنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: